Tuesday 14 November 2017

1 minutowy pips forex


1 Min. Strategia skalowania Easy Forex Skalowanie na rynku Forex nie musi wcale być skomplikowane. Opracowałem bardzo prostą strategię z podstawowymi wskaźnikami, które można zastosować do par walutowych o niskiej rozpiętości. Używaj go tylko na 1-minutowych wykresach handlowych. Wskaźniki: 12 wykładniczej średniej kroczącej, 26 wykładniczej średniej kroczącej, 55 prostych średnich kroczących Ramki czasowe: wykresy 1 min Sesje giełdowe: sesja w Londynie, sesja w USA Pary walutowe: niska rozpiętość (EURUSD, USDJPY) USDJPY 1 Min. Wykres Przykład 12 EMA przekracza 26 EMA i 55 EMA od dołu Pozycja otwartego zakupu Miejsce stop-loss poniżej ostatniej niskiej huśtawki Wyjdź z transakcji za 9 do 15 pipsów zysk Dolar amerykańskiJapoński wykres jena powyżej pokazuje nam przykład transakcji kupna i sprzedaży. Obie transakcje zostały zamknięte na 15 pipsów podczas sesji amerykańskiej. That8217s w sumie 30 pipsów lub 300. Nieźle przez 5 godzin handlu. 12 EMA przecina 26 EMA i 55 EMA z góry Pozycja otwartej sprzedaży Umieść stratę ochronną powyżej ostatniej wysokiej huśtawki Wyjdź z transakcji za 9 do 15 pipsów zysku Powiązane posty: Pobierz Forex Analyzer PRO Za darmo Dziś Nowy system Forex z Super dokładne i szybkie sygnały generujące technologię. Forex Analyzer PRO generuje sygnały kupna i sprzedaży bezpośrednio na wykresie z dokładnością laserową i NIGDY NIE REFLEKJE Do 200 pipsów dziennie Kupuj i sprzedawaj sygnały Forex Zaawansowane codzienne wykrywanie zasięgu Email Mobilne powiadomienia handlowe Brak namalowania lub opóźnienia Zawsze szanujemy twoją prywatność w Dolphintrader.75 Pips plus dziennie za pomocą wykresu 1 min (bez skalpowania) Ten system jest przeznaczony dla osób, które na co dzień starają się zarabiać na rynku Forex. Rozumiem przez to, że należy poświęcić niezbędny czas i wysiłek, aby przedsięwzięcie zakończyło się sukcesem. Z osobistego punktu widzenia całkowicie zrezygnowałem z wyścigu szczurów, a moim jedynym źródłem dochodu jest handel na rynku Forex. Nie wchodzę w historię tego, jak źle lub dobrze zrobiłem do tej pory, wystarczy powiedzieć, że żałuję tylko, że nie miałem odwagi wcześniej przejść na emeryturę. System, który mam zamiar szczegółowo przedstawić, składa się z kilku części. Zajmę się wszystkimi aspektami systemu, aby czytelnik był absolutnie jasny na temat każdego tematu, który będę omawiać. Wszystko, o co proszę wszystkich zainteresowanych czytelników, to cierpliwość. Jedyną rzeczą, która może uniemożliwić czytelnikom przyjrzenie się temu wątkowi, jest termin 1 min. wykres. Istnieją dwa punkty widzenia na ten temat. Nie jestem tutaj, aby powiedzieć, która jest bardziej poprawna. To jest opinia, że ​​musisz sam zdecydować. Jedna szkoła myśli utrzymuje, że wykresy 1-minowe to nic innego jak hałas, a jeśli to jest twoje przekonanie, to nie będę kontynuował pójścia dalej, nie możesz odnieść sukcesu w czymś, w co nie wierzysz. Druga szkoła myśli mówi, że wszystkie trendy zacznij od wykresu 1min, jeśli chcesz poznać tę drugą opinię, czytaj dalej. Co mam na myśli przez codzienne i niezbędny czas i wysiłek Tak, codzienna podstawa oznacza handel na co dzień. Codzienny handel oznacza, podobnie jak każda praca lub kariera, że ​​musisz być gotowy i chętny do handlu każdego dnia i mieć ustalony czas i rutynę, która koncentruje się na nowej karierze. Mój dzień rozpoczyna się od otwarcia europejskiej sesji do maksymalnie 2 godzin po zamknięciu sesji w Wielkiej Brytanii. Korzystam z platformy MT4, a moim brokerem z wyboru jest Alpari. MT4 razy odpowiada to od 9.00 do 19.00 godzin. Te rzeczywiste godziny mogą się różnić w zależności od tego, gdzie handlujesz i jakiej platformy używasz oraz od tego, czy obowiązuje czas letni. Zwróć uwagę na 10-godzinny spread, jest to absolutny maksymalny czas, jaki będę wymieniał. Naprawdę rzadko zdarza mi się pracować przez 10 godzin. Przez większość dni docieram do 75 pipsów tuż przed lub tuż po otwarciu sesji w USA. W takich sytuacjach zamknę sklep i znajdę inne rzeczy do zrobienia. System opiera się na bezpiecznym handlu przy użyciu wsparcia i oporu na dwóch parach. Zwykle handluję tylko jedną parą na raz, ale mam otwarte wykresy dla innych par na pulpicie, mówiąc, że są czasy, kiedy będę miał 2 transakcje otwarte, w takich sytuacjach pierwszy handel jest już w zyskach, a Break został już ustawiony na tej parze, aby zapewnić, że nie zostaną poniesione żadne straty. Przy każdym handlu szukam minimum 25 pipsów zysku i maksymalnego stop lossa 20 pipsów więcej o tym później, kiedy omawiam Take profit i Stop loss. Handluję tymi dwiema parami tylko z następujących czynników: niski spread na moim brokerze (pipsy 2,0 GBP, 1,6 EUR EUR / USD), wysoka zmienność i duże średnie dzienne przedziały, wysoka korelacja między parami. Korelacja często daje wskazówki, że same wykresy się nie pokazują. Kiedy jedna para patrzy w jednym kierunku, a druga para patrzy w przeciwnym kierunku. Strzec się. Nie zawsze musisz handlować 2 parami o dodatniej korelacji. Możesz także wybrać pary o wysokiej korelacji ujemnej. Na przykład istnieje wysoka dodatnia korelacja między EURUSD i EURJPY, więc są to 2 dobre pary do przeanalizowania lub EURUSD, EURJPY i USDCAD to 2 inne możliwości z wysoką ujemną korelacją. Korelacja wskazuje również na dużą siłę lub wysokie osłabienie w danej walucie. Zaznaczę, że ta strategia NIE jest strategią skalpowania. Nie szukam transakcji, które dadzą mi 5 lub 10-procentowy zysk, ale moje cele zysku wynoszą co najmniej 25 pipsów (czasami 20 pipsów). Moja początkowa utrata stopu wynosi 20 pipsów. Nieczęsto się to zdarza i jest to awaryjny przystanek, który pozwala reagować na nieprzewidziane sytuacje, takie jak utrata połączenia z Internetem lub śmierć komputera lub niezapowiedziane wiadomości. Większość systemów transakcyjnych zaprojektowano tak, aby pasowały do ​​trendów na większych ramach czasowych, a to dobrze, jeśli pasuje do Twojego stylu. Jednak jeśli szukasz regularnego dochodu dziennego, to jest to krótki lot, który musisz rozpoznać i wykorzystać. Zdajemy sobie sprawę, że większość par obejmuje około 70 przypadków. Teraz bezpieczne i 20 pipsów plus transakcje są bardzo częste na wykresie 1min. transakcje te prawie zawsze zaczynają się od obszaru wsparcia lub oporu. Przez większość dni, o których wspomniałem, zyskujesz 4-6 szans na GBPUSD, a także 4-6 szans na EURUSD. Nie trudno jest znaleźć te obszary wsparcia i oporu, a jeśli możesz skorzystać z tych obszarów, to 75 pipsów będzie otrzymywanych każdego dnia. Nacisk kładzie się na Bezpieczne transakcje, a jedynym narzędziem, którego używam w dokładnym punkcie wejścia, jest narzędzie MACD BB. Więcej o tym narzędziu później. Pamiętaj o dziennym celu. potrzebujesz tylko skorzystać z 3 transakcji w ciągu dnia, aby osiągnąć swój cel. Wsparcie i opór Zawsze chciałem wymieniać się wsparciem i oporem, ale nigdy nie wiedziałem, jak to zrobić w sposób systematyczny. Istnieje wiele artykułów, które zalecają cofanie się o 2 lub 3 dni w wyższych ramach czasowych, a następnie rysowanie linii poziomych. Zauważyłem, że dodałem zbyt wiele linii lub zbyt mało linii. Ponieważ te linie były bardzo subiektywne, nigdy nie byłem pewien, czy robię to, co trzeba. Teraz rysuję linie, które, jak podejrzewam, używają także inni ludzie i używają ich jako obszarów wsparcia i oporu. Ponieważ wielu inwestorów używa tych tak zwanych naturalnych poziomów wsparcia i oporu, handel na tych poziomach jest dość wysoki iw moich oczach jest w przybliżeniu równoważny wskaźnikowi wolumenu na rynku Forex. Czym więc są te naturalne poziomy wsparcia i oporu? Są to 1. Najgorętsze i najgorsze momenty tego dnia, 2. Codzienne obroty i środkowe linie obrotu 3.Psychologiczne poziomy (poziomy kończące się na 50 i 00 i rozkładające się na 50 pipsów) ). 4. Poziomy Fibonacciego. Osobiście nie używam poziomów Fib, ale używam innych. Czopy, środkowe czopy i poziomy psychologiczne są automatycznie dodawane do wykresu za pomocą wskaźników (linki do wszystkich wskaźników, których używam będą wymienione na końcu postu). Wysokie i niskie wartości ręcznie rysuję tuż przed rozpoczęciem handlu. Te i jego losy mogą wymagać korekty w miarę upływu dnia Wskaźnik MACD BB: Jest to jedyny wskaźnik, którego używam i jaki jest znaczący wskaźnik. Jeśli system budzi Twoje zainteresowanie, proponuję przejść do poniższej strony internetowej i samemu przejść przez samouczek. Uruchom samouczek kilka razy. aby w pełni zrozumieć, co ten wskaźnik może dla ciebie zrobić. Myślę, że może jesteś zadziwiająco zdumiony. W handlu Forex, ogólnie rzecz biorąc, wskazane jest, aby być wyjątkowo biegły w jednym narzędziu, a nie tylko mieć praktyczną wiedzę na temat całej gamy narzędzi. Na samouczku zwróć szczególną uwagę na sekcję zmiany trendu MACD BB. Spośród wszystkich narzędzi dostępnych na rynku MACD jest prawdopodobnie najwolniejszy. Powiedziawszy, że raz dany sygnał jest podany na tym narzędziu, to też wydaje się być najbardziej wiarygodnym, że celowo nie zamieściłem żadnych wykresów. Celem tego wątku NIE jest wykazanie, czy system jest dla ciebie dobry, czy nie. Raczej wątek ma być wprowadzeniem, a jeśli zrobisz to, o co Cię proszę, możesz zademonstrować sobie, czy system ma dla ciebie możliwości. Zadanie 1: Wstecz przetestuj około 3-5 dni danych. Dla dowolnego dnia tygodnia otwórz wykres 1 min dla każdego Eurusd lub GBPUSD. Następnie przymocuj wskaźnik siatki, który rysuje poziome linie rozstawione co 50 pipsów (4 cyfry) na wszystkich poziomach, które kończą się na 00 lub 50. Dołącz wskaźniki auto pivot do wykresu i wstaw dwa EMA dla 100 EMA i 20 EMA. Następnie za pomocą sygnału crossover EMA ustaw alarm dźwiękowy, gdy 2 EMA przekracza 20 EMA. Jest to sygnał ostrzegający o tym, że nastąpi zmiana trendu lub że rozpoczął się nowy trend. Nie opieraj swojego handlu wyłącznie na tym sygnale. Nie zapomnij również dodać linii poziomych, aby zaznaczyć najwyższe i najniższe wartości w danym dniu. Teraz, gdy masz już ustawione wszystkie linie wsparcia i oporu, zobacz, ile transakcji 20 pip pokazuje. Na razie nie jesteś zainteresowany, czy chcesz wejść do handlu, czy nie, ani ile pipsów możesz zrobić. Całe ćwiczenie polega na tym, że czytelnik rozpoznaje akcję cenową przy wsparciu lub oporze. To ćwiczenie powinno przekonać cię o możliwościach handlu, które pojawiają się każdego dnia. Przy pierwszym eksperymencie spójrz tylko na wykres w czasie, o którym wspomniałem. Zadanie 2: Wykonaj samouczek w wymienionej witrynie internetowej. Użyj dowolnej nazwy użytkownika dla siebie i dla sprzedaży. Po przejściu przez samouczek Otwórz tabelę boczną tej samej waluty i dodaj 2 wskaźniki MACD BB do 2. wykresu. Nic nie musi być dodawane do sekcji danych, ponieważ to ćwiczenie ma na celu zademonstrowanie działania MACD. Pomniejsz tabelę tak, abyś mógł rozpoznać pojedyncze świece, a następnie zmniejszyć część danych tego drugiego wskaźnika, tak aby 2 MACDy zajęły całe okno wykresu. Ustawienia MACD wynoszą 38 120 20,1,1 (szybka MACD) i 144,233,20,1.1 (powolny MACD). Teraz zróbmy test na co najmniej 3-5 dni w tym samym przedziale czasowym. Gdy testy z powrotem zauważą, co robią punkty BB. O tym, dlaczego używam 2 wystąpień MACD, należy coś wyjaśnić w następnym poście. Aby zrozumieć działanie MACD BB, MUSISZ przejść przez samouczek. Po przejściu przez samouczek i wykonaniu 2 zadań albo będziesz bardzo zaskoczony możliwościami, albo nie będziesz pod wrażeniem. Jesteś sędzią i ławą przysięgłych. Pamiętaj, że cały cel ćwiczenia polega na otwarciu oczu na wsparcie i opór, a jednocześnie zobacz, co robią kule MACD z tym samym wsparciem i oporem. Poprosiłem cię o otwarcie dwóch wykresów, ale jestem pewien, że wielu zobaczy, że obie wykresy można połączyć w jedno. Jest to absolutnie poprawne, a kiedy wykonujesz transakcje na żywo, to właśnie zrobisz. Zadania są jednak zaprojektowane tak, aby dać odczuć MACD BB i poczucie akcji cenowej na wsparcie i opór. Mój następny wpis przejdzie do dalszych szczegółów na temat wejścia, wyjścia, podejmowania zysków i zatrzymania straty i wiele więcej Chciałbym odpowiedzi dla wszystkich, którzy przeczytali ten wątek. Jeśli stwierdzę, że odpowiedź jest niewielka lub żadna, to niestety nie będę już publikować. Niezależnie od tego, co faktycznie myślisz o systemie, te dwa zadania powinny dać dobry wgląd w to, czym jest udany dzień handlu. nexgent3Flash20Quiz. o20Flash. html Happy reading1minute 1 trade Pomysł zrodził się zaledwie 5 tygodni temu. Zainspirowało mnie moje niekończące się dążenie do posiadania systemu, który zajmuje się tylko raz dziennie Mój główny system ma się dobrze, a to daje mi możliwość finansowania innych kont, które muszę podkreślam, że wszystkie moje transakcje są zawierane z rozłożonymi zakładami bukmacherskimi, które obracam w kolejności. Czuję, że daje mi to więcej cienia do ukrycia. System wykorzystuje 1-minutowy wykres na EURUSD. Nie wypróbowywaliśmy go podczas innych wymian. Identyfikujemy trend Euro otwarty na Wielką Brytanię otwarty za pomocą procesu mechanicznego. Następnie używamy 2 wskaźników, aby ocenić najlepszy czas do wprowadzenia Zawsze ryzykujemy 5 konta jako stop loss Zawsze ustawiamy naszą TP na 3-krotność naszej straty stopu Nasza nagroda za ryzyko wynosi zatem 3: 1 Możemy mieć 4 przegranych 1 zwycięzcę w dowolnym danym tygodniu i być tylko 5 w dół konto Możemy mieć 3 przegranych i 2 zwycięzców oraz mieć 15 punktów na koncie W ciągu ostatnich 5 tygodni umieściłem 25 transakcji 15 zwycięzców 10 przegranych Zwycięzcy dali mi zysk 225 Przegrani dali mi 50 przegranych Całkowity zysk bez pieniędzy zarządzanie dał mi 175 Mój rzeczywisty zysk z mojego zarządzania pieniędzmi to 488 Postaram się opublikować zasady i tabele jutro PM .. ale pamiętaj, mam tylko 5 tygodni wyników. System wykorzystuje 1-minutowy wykres na EURUSD Nie wypróbowałem go na inne swapy Identyfikujemy trend Euro otwarty na Wielką Brytanię otwarty za pomocą procesu mechanicznego We th pl użyj 2 wskaźników, aby ocenić najlepszy czas na wejście Zawsze ryzykujemy 5 konta jako stop loss Zawsze ustawiamy naszą TP na 3-krotność naszej straty stopu Nasza nagroda za ryzyko wynosi zatem 3: 1 Możemy mieć 4 przegranych 1 zwycięzcę w dowolnym momencie w danym tygodniu i zejdź tylko 5 na konto Możemy mieć 3 przegranych i 2 zwycięzców i mieć 15 na koncie w ciągu ostatnich 5 tygodni I. Dołączył grudzień 2007 Status: Członek 2,746 Postów Proszę nie zapomnieć tylko o 25 dniach danych .. to może po prostu wysadzić w powietrze. Zawsze podoba mi się pomysł zrobienia tylko jednego handlu i zamknięcia na cały dzień, jakie są punkty uzyskiwania wolności finansowej, aby spędzić życie żądło przed komputerem przez 8 godzin dziennie na własne Boredom zaczyna, zaczynasz hazard i zabawa i nagle biznes plan jest obecnie okno zarządzania pieniędzmi jest okno kontroli ryzyka jest poza okno Dość szybko PC jest poza okno Ten system wykorzystuje bardzo podstawową zasadę ... Gdzie 8117s nagłówek trendu skok na zniesienie lub rajd. Bardzo łatwo powiedzieć, że wielu kupców próbuje, ale kiedy kończy się trend. kiedy technicznie to się zaczęło. Mam nadzieję, że nie będziemy musieli myśleć o takich rzeczach, ponieważ oznacza to analizę rynku i spekulacje, a to, co nie jest w czym się znajduje, to znajdowanie przewagi, wygrywanie więcej na zwycięzcach niż przegrywanie na przegranych. Przyjmuj każdy sygnał każdego dnia .. Otwórz EURUSD Ustaw na 1min Usuń wszystkie linie zakłóceń inc siatki Załadujemy 8230823082308230Marketopenlines C Ustawiamy na właściwe czasy znajdź źródło, które mówi ci, ile razy rynek otwiera się w Twojej części świata i stosujesz się do tego wskaźnika. Załadujemy. 8230823082308230 Wskaźnik statystyczny 533 lowhigh simple Zestaw 3 linie 20, 50 i 80 To zadziała z MACD Załadujemy 82308230..MACD 4Z 4 kolory pomagają nam wejść Usunąć wszystkie poziome linie Za pomocą otwartych linii rynku narysuj linię z EUR otwartego na Euro close it hasn8217t musi być super dokładny musi dać ogólne nastawienie rynku W tym przykładzie nastawienie jest wyższe, więc narysujemy poziomą linię na niskiej sesji Euro Jeśli to jest zepsute, zanim otrzymamy sygnał, wtedy Szukaj go na krótko. Jeśli nie jest on uszkodzony, kontynuujemy poszukiwanie długiego handlu. Jest to pokazane na wykresie A Teraz potrzebujemy MACD, aby przejść na czerwony, to pomoże nam znaleźć najlepsze retracementy W tym okresie MACD jest czerwony Stochastyczna poniżej 20 Linia pionowa na wykresie B pokazuje, że teraz potrzebujemy paska MACD, aby przejść z ciemnoczerwonego na czerwony, jak na wykresie C i potrzebujemy, aby Stochastic był poniżej 50 w tym punkcie. Ustawiamy TP i SL. SL jest zawsze 5 banku TP jest zawsze 15 lub 3 razy większa od wartości SL Wykonuję to obliczenie, gdy mamy 30 sekund do świecy wejściowej. nie jest to dokładne, ponieważ chciałbym wejść na pasku blisko czasami Im ryzykuję 6 innych 4, ale matematyka ma tendencję do wyrównywania kilku transakcji i daje średnią 5, a także dlatego, że używam rozstawionych zakładów bukmacherskich czasami nie mogę umieścić mojego zatrzymania, jeśli jego mniejszy niż pozwalają, więc muszę oglądać i zamykać ręcznie. It8217s 1 zwrot z 1 minuty obrotu Nie przesuwamy naszego zatrzymania 8230Wybierz 15 lub stracisz 5, jeśli zaczniesz przesuwać swój postój i zaczniesz otrzymywać 5 wygranych lub 8 zwycięstw, usuniesz przewagę, którą masz, z nagrodą za ryzyko Jest to pokazane na wykresie D Następna tabela pokaże mechanikę handlu w kierunku przeciwnym do odchylenia, gdy linia wysoka lub niska zostanie zerwana82308230 wszystkie informacje znajdą się na wykresie Moje aktualne wyniki sekwencji z 25 dni są następujące. Proszę nie powiesić na przegranej transakcji, dlaczego używamy RR 5, jeśli chcesz ryzyka 1, że strona rzeczy jest do Ciebie Zacząłem z 2000 po 25 dniach Mam teraz 9,773 Załączone zdjęcia (kliknij, aby powiększyć) Proszę nie zapomnieć tylko 25 dni danych ... może to po prostu wysadzić w powietrze. Zawsze podoba mi się pomysł zrobienia tylko jednego handlu i zamknięcia na cały dzień, jakie są punkty uzyskiwania wolności finansowej, aby spędzić życie żądło przed komputerem przez 8 godzin dziennie na własne Boredom zaczyna, zaczynasz hazard i zabawa i nagle biznes plan jest obecnie okno zarządzania pieniędzmi jest poza okno kontrola ryzyka jest poza okno Dość szybko PC jest poza okno Ten system używa bardzo podstawowej zasady .. Podejrzewa trend kierunku skoku. Cześć, jestem nubijczykiem w tym zawodzie i rozwaliłem połowę mojego konta. Wiesz, jak agenci spieszą cię do otwierania rachunków na żywo, zanim jeszcze wiesz, jak otworzyć handel. Twój system wydaje się tu najprostszy, z jakim się zetknąłem. Mój problem polega na ładowaniu MACD-4Z. Czy istnieje sposób, aby ponownie ustawić istniejący na mojej platformie MT4, aby dać mi takie same wyniki Próbowałem zaimportować twoje, ale zamiast tego wszystko zniknęło. Cześć, jestem nubijczykiem w tym zawodzie i rozwaliłem połowę mojego konta. Wiesz, jak agenci spieszą cię do otwierania rachunków na żywo, zanim jeszcze wiesz, jak otworzyć handel. Twój system wydaje się tu najprostszy, z jakim się zetknąłem. Mój problem polega na ładowaniu MACD-4Z. Czy istnieje sposób, aby ponownie ustawić istniejący na mojej platformie MT4, aby dać mi takie same wyniki Próbowałem zaimportować twoje, ale zamiast tego wszystko zniknęło. Upewnij się, że zapiszesz go w plikach C. prog. MT4.experts. indicators Zamknij, a następnie otwórz ponownie mt4

No comments:

Post a Comment