Saturday 11 November 2017

Najlepsze wskaźniki forex mt4


Jeden z najlepszych wskaźników, które widziałem Jako profesjonalny handlowiec jest to zdecydowanie jeden z absolutnie najlepszych wskaźników, jakie widziałem. Może nawet podniosłem go w FF. (Odwiedziłem dzisiaj fora, unikając papierkowej roboty i natknąłem się na to). Każdy chce zrobić cracka w EA na nim jestem -10010 jako programista. Jeśli jest to tak dokładne, jak wskazuje, byłoby to świetne EA. W ciągu kilku godzin, w których spędziłem z nim więcej czasu, może to być samodzielne. Niższe ramy czasowe wymagają filtra. Jednak kodowanie prostego kupowania na niebiesko, sprzedaż w trybie redakcji z funkcją odwrotną, SL TP, magiczna liczba będzie prawdopodobnie wszystkim, co jest potrzebne. PS - Powinienem wspomnieć, że mam inne indis używane do filtrowania wyjść (po prostu nie chciałem komplikować sprawy) i moje obecne eas używam z ręcznym potwierdzeniem. a oto jego przesłanie dotyczące EA: Opublikuj cały plik zip, ponieważ zawiera on FFCal i DSS Bresset z inną nazwą, tak aby nie kolidował z żadnymi dodatkowymi wersjami tego wskaźnika. Plik zip zawiera instalator, który automatycznie instaluje EA i wskaźniki. Wspomniane ustawienia odnoszą się do wskaźnika FFCal, który może zapobiegać transakcjom w okresach wiadomości. Wersja 0.2 dodana z dodatkowymi opcjami filtrowania. Jeszcze raz dziękuję Xux Uranus v0.1 user guide. pdf 126 KB 33,421 pliki do pobrania Przesłano 29 października 2009 20:59 Uranus v0.1.mq4 30 KB 18,194 pliki do pobrania Wgrane 29 października 2009 21:00 Dobry punkt cspip i droga przed tobą. Czy trochę badań na nim i opiera się na Bressert podwójnie wygładzone Stochastic. Z tego, co wykopałem, nie, nie ma. Oglądałem to na wykresie 1 min przez kilka godzin i nie widziałem oznak, że odświeża. Wygląda na to, że autor (a nie Bressert, ale kto genialnie zakodował go, by wyglądał jeszcze lepiej niż Bressert indi, którego nazwa wygląda na Robby'ego) ma prywatną stronę do czatowania, ale czyta ją Mam wrażenie, że był używany bardziej jako filtr i Wyglądało na to, że członkowie przestali myśleć. I ta modyfikacja została zmodyfikowana w celu pokazania kolorów w zakresie od 20 do 80 poziomów w zależności od kierunku: - forexfactoryshowthread. phpt194152 Wydaje się, że po 1minie podążamy za ceną naprawdę blisko i umieszczamy kropki wszędzie. na wyższych TF wygląda to ładniej. Ponadto, i to jest odbiegające od tematu, wyszukiwanie quotBressert double Smoothed Stochasticquot w Google. wyświetla ten wątek na FF na pierwszej stronie, a ten wątek ma mniej niż godzinę. To jest straszne. Teraz, gdybyśmy mogli tylko pozycjonowanie w gorącym produkcie, aby uzyskać tak szybki ranking Po zagłębianiu się w teorię Bresserta jednominutowa ramka definitywnie wyłączyłaby ją i wprowadziła wiele kwot równych kwotom ze względu na ruch. Pomyśl o regularnych stochach ciągle przekraczających. Oscylator akceleratora również może się zakwalifikować, ponieważ może zmieniać kolor wewnątrz paska. Nadal używam go codziennie, ale z AC i fraktalami. Po prostu dostosowuje się do warunków cenowych. to też idzie na orzechy na 1 min, ale w ciągu 2 godzin obserwowałem to (nie gapiąc się na to, ale sprawdzając co 10 minut lub mniej) nie widziałem żadnych warunków odmalowywania. Przetestowałem setki indis i widziałem swój udział w malowaniu. Może go tracę, ale nie widziałem tutaj nic. Tak jak powiedziałem wcześniej, odmalowywacze zwykle pokazują nieomylne wyniki, a tego nie robi. Więc skupmy się i zobaczmy, co wymyślimy Wskaźnik trendu CCI dla następujących po nim inwestorów trend Wskaźnik trendów CCI dla trendów następujących inwestorów Wskaźnik trendu rynku Forex Podczas transakcji CCI odkryłem i stworzyłem prosty, ale potężny wskaźnik trendu forex, który jest najlepszym sposobem na zdefiniowanie trend, jaki kiedykolwiek widziałem. Czy uważasz, że ten wskaźnik trendu pomoże Ci nigdy więcej nie przegrać Myślę, że pomoże to na pewno 14 lat handlu nauczył mnie, że akcja cenowa jest wszystkim i przy użyciu najlepszego wskaźnika trendu mt4 do handlu z trendem jest bardzo pomocna. Przedstawiamy najlepszy wskaźnik trendów w historii Oto, jak przy użyciu mt4 działa najlepszy wskaźnik trendu forex na świecie. Zielone słupki powyżej lub czerwone paski poniżej linii zerowej to Prawdziwy trend i pokazują, czy aktualny trend jest w górę lub w dół. Każde odczytanie prawdziwego trendu powyżej linii zerowej jest dodatnie i oznacza wzrostowy trend na rynku, podczas gdy każdy odczyt poniżej linii ujemnej lub trendu spadkowego. Cienka niebieska linia nazywa się EntryCCI. Używamy tego, aby pokazać, kiedy cena jest wykupiona lub wyprzedana w stosunku do trendu. Szukamy, aby EntryCCI zostało odfiltrowane przeciwnie do trendu, by mieć konfigurację, a następnie czekać na powrót ceny do obecnego trendu. Najlepsze ustawienia wskaźnika CCI Oto ustawienia wskaźnika True Trend dla wejść w okresach TrendCCI i EntryCCI: Oto najlepsze ustawienia cci dla najlepszego wskaźnika forex, którego używam na karcie kolorów, aby Twój Prawdziwy Trend mógł pasować do mojego, w tym do niebieskiego EntryCCI: link do pobrania dla wskaźnika True Trend. Udostępnij tę historię, wybierz platformę MOHAMMED YASSER N. H. 5 czerwca 2017 o 3:28 - Odpowiedz Hello Jordan Krótko o sobie, Byłem S. A.P. konsultant dla ErnstampYoung, zamiłowanie do tego handlu walutami sprawiło, że byłem już całkiem niezły, teraz mam 5 lat, że jestem w tym biznesie na rynku forex, Jordan jest szczery Próbowałem wielu wskaźników, ale jak pan mówi, cena jest ostatecznym wskaźnikiem. Chcę ci powiedzieć, przez te wszystkie lata, że ​​nie osiągnąłem żadnego sukcesu, Jordan, jestem skalperem, chcę wiedzieć od ciebie, czy mogę go użyć na 1 minutę. amp 5 min Timeframe. Uprzejmie, pomóż proszę, nie mogę się doczekać, aby usłyszeć od ciebie brata. Dziękuję, MOHAMMED YASSER N. H. Pracowałem z Jordanem. Jest absolutnie na topie i zna się na rzeczy. I8217 po prostu umieścił swój wskaźnik na moich wykresach, a I8217m pewnie, że pomoże. Martin Moretti 23 lutego 2018 o 22:49 - Odpowiedz Chcę powiedzieć, że wykonujesz świetną robotę, Jordan. Sposób, w jaki wyjaśniasz strategie, jest znakomity. Naprawdę. Wiele widziałem na tym rynku, a większość rzeczy miała tylko powód, by zdobyć pieniądze od przedsiębiorców, którzy wierzą w propagandę nieprawdziwych sprzedawców. System Trinity ma logiczne podstawy, a inwestorzy dyscyplinarni mogą odnieść sukces. Dziękuję Jordan Jason Smith 29 sierpnia 2018 o 1:51 - Odpowiedzi Czekam na Conquer v3. I8217 używał odmiany konfiguracji CCI na codziennych wykresach. kupowanie wyprzedaży, sprzedawanie wykupionego z tendencją i wyjście na przeciwną skrajność CCI. Handluje się codziennie kamieniami, ale do tej pory I8217ve zabijało. I zrobiło dobrze podczas paniki podczas ostatniego tygodnia. Greg Matanjun 31 sierpnia 2018 o 14:04 - Odpowiedź Ustawiłem wartość EntryCCIPeriod na 3 i działa również. Czy możesz mi powiedzieć, dlaczego preferowane ustawienie to 2 zamiast 3. Dla mnie po prostu znajduję gładsze linie EntryCCIPeriod o wartości 3, aby być miłym dla moich starych oczu. Uważam, że ten wskaźnik jest naprawdę niesamowity. Dzięki. Pamiętam, że wspomniałeś gdzieś, że próbujesz zlokalizować wersję mq4 swojego wskaźnika na swoim komputerze. Ponownie zakodowałem kolorowe CCI indi, aby zachowywać się dokładnie tak, jak twoje i preferowane kolory i ustawienia. Chętnie wyślę ci kod źródłowy, jeśli zechcesz. Ja też lubię używać wartości EntryCCI równej 3 i spędziłem dużo czasu przy użyciu tego ustawienia podczas eksploracji możliwości. Wolę ustawienie na 2, ponieważ daje szybsze wskazanie na resetowanie cen od trendu, ale moim zdaniem Greg to osobiste preferencje. Musisz znaleźć to, co uważasz za najbardziej pomocne. Wskaźnik jest naprawdę świetny, ale jest dla nas narzędziem. Chodzi raczej o to, jak używamy tego narzędzia. Jeśli ustawienie EntryCCI jest bardziej przydatne przy ustawieniu 3, absolutnie z nim skorzystaj. Tak, bardzo chciałbym otrzymać twoją wersję kodu źródłowego i za Twoją zgodą zamieść ją również w grupie. Jan Marc D 21 września 2018 o 18:19 - Odpowiedź EntryCCI służy jako narzędzie do pokazania nam, kiedy cena została wykupiona lub wyprzedana w stosunku do trendu (zdefiniowanego przez TrendCCI). EntryCCI pomaga kupować lub sprzedawać w trendach, a raczej daje zielone światło, aby szukać wpisów, gdy cena spadła z kierunku trendu. Następnie oczekujesz na cenę, aby pokazać, że trend wznawia się. Wyobraź sobie, że gumka jest rozerwana, czekając, aż wróci do trendu. Jordan, bez czasu na przetestowanie go, widzę wpływ, jaki może on mieć na twój handel. Wszyscy mówimy o trendach, ale ignorujemy to, ponieważ staje się on stuknięty w ruch rynku. Z tym wskaźnikiem nie mogłem naprawdę zmierzyć się z trendem bez brania odpowiedzialności za moją decyzję. To będzie wielka pomoc w każdej strategii, jak tylko możesz skupić się na strategii. nie zastanawiając się, którą drogą iść. Wydaje się być świetnym wskaźnikiem punktu wejścia. Dziękuję za udostępnienie tego. Jordan, jeśli ten wskaźnik będzie tak stabilny i niezawodny przez resztę tygodnia, będę zszokowany, ponieważ jest to system sam w sobie. Mam nadzieję, że nie będę musiał przełknąć moich słów. Próbowałem go na 1M i działało, ale stałem się Rambo. Podjął zbyt wiele ryzyka, ale na 5M był na miejscu. Joe Stephens, III 14 listopada 2018 o 15:18 - Odpowiedz Jesteś mężczyzną Jordan. Niech cię Bóg błogosławi. Ten wskaźnik zmienił grę dla mnie i pobłogosławi wiele osób, jeśli będą nam to słusznie. Dziękuję bardzo za udostępnienie tego wskaźnika. dziękuję, aby zrozumieć cię poprawnie, wchodzę, gdy tylko świeca wytłumi wysoki poprzedni wysoki lub niski poprzedni niski, a entery CCi musi być przeciwny do trnedu, wyprzedać w unptrend lub wykupić za spadek. Jeśli wyjmie poprzedni wysoki lub poprzedni niski, a cci wejścia NIE zostanie wykupione lub Oversold w tym samym czasie, to będzie to fałszywy sygnał prawy (wejście cci wykupione oversold MUSI wystąpić w SAMYM czasie, gdy świeca wyjmie poprzedni niski lub poprzedni wysoki ), a także wyjaśnić swoją stop loss, wejść, break even i strategii zysku dzięki wielkie wartości John, naprawdę doceniam twoje poświęcenie, aby pomóc nam początkujących handlowców,. ,, -. MetaTrader 4.. (),,,. ,. () -. ,. () -,. -,,. (). . ,. -, (),. . ,. . ,,,. ,,,. . . (). -. ,. ,. () -,. ,. ,. . ,. () -,. ,. , (). ,. (),,,,. ,,,,. . - (),. ,. . () -,. ,. ,. - - -. . -. (). . . . - - -,. ,. ,. -,. :,,. . () -. . : -,, -,,. (Harami Cross),. . ,,, -. -,. -,,. (Ogarniając),. . ,:, -. :,,. ,. (Młotek i Wiszący Człowiek) (Młotek i Wiszący Człowiek) (). ,. . IFXQQE, FOREX. QQE. RSI. Kanał IFXPCC Price (Donchian). , PCC. IFXDAO (Double Awesome Oscillator) Niesamowity oscylator,. Niesamowity oscylator -. IFXTLB,. : 1994. IFXMultiMovingAverage IFXMultiMovingAverage,,. . AMA (Perry Kaufman) 1993: (Inteligentniejszy handel: poprawa wydajności na zmieniających się rynkach). ,. IFXDPO,. IFXDPO - Momentum. IFXKasePeakOscillator IFXKasePeakOscillator, CMT (Cynthia Kase, CMT). Kase StatWare eSignal. ,. TVI (William Blau) 1995 Momentum, Direction and Divergence. ,. ,. HMAhistogram HMAhistogram (HMA) HMA (Alan Hull), MACD. Średnia krocząca kadłuba, HMA - (MA),. (Alan Hull). 1979 -. MACD,. Procentowy oscylator ceny (PPO) -, (). MACD,. Kanał Day Channel Day,. (M30). . Zakotwiczony Momentum Zakotwiczony Momentum (Rudy Stefenel) Analiza techniczna zapasów i towarów 1998. Analiza techniczna RMI zapasów towarów 1993. ,, RSI,. ATR Trailing Stop ATR - ATR. 80- -. (T. Henning Murrey) 1995, The Murrey Math System handlu dla wszystkich rynków. ,. . . RSI Laguerre RSI (RSI). (Analiza cybernetyczna dla zapasów i kontraktów terminowych). S - RoC (Fred G Schutzman). RoC: S - Roc. StocksCommodities (05.2002). . . ,. , TrendlessOS 1980-. , -,,,. - (EUR, CAD, GBP, JPY, CHF SEK). 1973 100. - 1999,. NYBOT. -,:. ,. - (USD, GBP, JPY, CHF SEK). 13 2006, NYBOT. . Range Rider Range Rider 2006,. ,. SuperTrend SuperTrend, ATR CCI,,,. Rozprzestrzenia się. ,:. ,. Total Power 2017 Trader walutowy. ,, (EMA, 13). Schaff Trend Cycle Schaff Trend Cycle (Doug Schaff) 2008. ,. Coppock () 1962 Baroons (Barrons). (), SP-500 (SP 500). (MACD) 1979 -. Zespoły STARC 1980. -,. Wskaźnik huśtawki akumulacji -. . ,. TRIX J. Hutson. ,. ATR Histogram ATR Histogram ATR, -. . ,. Oscylator Aroon Aroon Oscillator (Tushar Chande), Tuscarora Capital Management, Aroon Indicator. , Aroon Aroon Wskaźnik oscylatora. Aroon 1995 (Tushar Chande), Tuscarora Capital Management. : (). 1960-. . ,, - -. ,. ,,,,,. Oscylator Ultimate 1985 -. ,. , -. ,. . Równanie Camarilla 1989. , - Forex. (CHO) (AccumulationDistribution AD),. MACD, AD. raquo

No comments:

Post a Comment